środa, 10 lutego 2016

Serce do kwadratu

Mały motyw powstał według wzoru Iris Niebach, ale zamiast sześcioramiennej wersji zrobiłam kwadrat. Bardzo lubię różne projekty Iris - są eleganckie i mimo skomplikowania ornamentu bardzo miło się je wykonuje. Na przykład ten, pełen serduszek kształt, tylko w jednym okrążeniu.
A tutaj moje postępy w pracy nad serwetą według Jana Stawasza. Oczywiście nie obyło się bez błędów: zdążyłam przyłączyć trzy kwiatowe elementy zanim się zorientowałam, że zrobiłam to złymi pikotkami...

3 komentarze:

  1. Serwetka zapowiada się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the heart pattern and thankyou for posting an easy look up for it :) and love the colors that you are using on the JS doily I found this part not easy to do but looks like great progress!

    OdpowiedzUsuń