sobota, 25 kwietnia 2015

A miało być tak pięknie...

Zawiodłam się i jest mi z tym źle!
Kupiłam numer 2/2015 magazynu "Moje Robótki" ze względu na piękny wzór autorstwa pani Aleksandry Pawlak, żeby móc się cieszyć wiązaniem owalnej serwety, ale niestety radości w tym nie było... Pierwsze dwa rzędy jeszcze nie zapowiadały katastrofy - wszystko układało się pomyślnie, czyli płasko. Potem nagle rząd trzeci zaczął wykazywać tendencje górotwórcze, tylko po to, aby po rzędzie czwartym wszystko znowu się "wypłaszczyło". Pomyślałam jednak, że będę się trzymać schematu, chociaż to też nie było łatwe, bo sposób jego rozrysowania i oznaczania ilości słupków pozostawia wiele do życzenia: trudno się zorientować, do czego odnoszą się poszczególne liczbowe opisy... W efekcie mam serwetę o wymiarach 47x32cm, która pasowałaby jako wypełnienie do takiegoż półmiska.
Ufff, ufff... 

12 komentarzy:

  1. Może ją Powertexem potraktować i zrobić kosz na owoce? Masakra, dobrze, że ostrzegasz przed skopanym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No brak słów! Po to się korzysta z kupionego wzoru, żeby mieć pewność, że jest dobrze wyliczony. A tu proszę! Też bym była zawiedziona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety, czasem bywa i tak. Ale, jak napisałam wyżej, pomysł co zrobić z tej serwetki już mam.

      Usuń
  3. i to jest ten ból !!!, może autorka ten falujący rząd ściskała mocniej, tylko czy aby to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo luźniej właśnie, chociaż myślę, że jest jednak jakieś przekłamanie w ilości słupków. Ale ponieważ lubię recykling wszelkiego rodzaju, to na ten wypukły owal też już mam "pomysła" :)

      Usuń
  4. Szkoda ,że tak wyszlo bo piękna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, piękna, bo inna, nie okrągła...
      A moja wersja mniej piękna, ale jeszcze bardziej inna ;)
      Będzie z tego torebka, a co!

      Usuń
  5. Beautiful! I like the oval shape.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like the oval shape, but this model has some errors...
      But I have an idea how to use this napkin: I'll make it a purse :)

      Usuń
  6. It is such a pretty pattern. I am half-tempted to purchase that issue to try it, perhaps in a finer thread???

    OdpowiedzUsuń