sobota, 31 marca 2012

13. Sznurkowe opowieści - Szafirki, czyli zaklinanie wiosny

Jakiś czas temu koleżanka przypomniała mi moje zaklinanie zimy, które poskutkowało i to na tyle, że nadeszła - może trochę późno, ale jednak - w swojej mroźnej wersji. Postanowiłam sprawdzić, czy takie zaklinanie podziała i na wiosnę, bo w tym roku jest trochę niezdecydowana: przychodzi tylko po to, żeby się odwrócić i znowu nas opuścić. A ja już nie chcę nie wiedzieć, jak mam się ubrać...
Mam dla niej, na zachętę, dwustronny naszyjnik w kolorach małych szafirków*: ceramiczny szkliwiony medalion zamknięty w sznurkowej oprawie. 


*Szafirki (Muscari Mill.) - kwiaty cebulkowe, ale zaliczone do rodziny szparagowatych...

3 komentarze:

  1. Przepiękny , tajemniczy i jakże wiosenny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joliko! Ale jednak na pogodę kolor nie podziałał, bo wczoraj padał grad z deszczem, a dzisiaj śnieg... No, chyba że na efekty trzeba poczekać nieco dłużej :)

      Usuń