środa, 19 grudnia 2012

Żmijka czwarta - "z wałeczkiem Ci do twarzy"

Ta żmijka kojarzy mi się zupełnie nie-bransoletkowo. Przypomina mi raczej element średniowiecznego damskiego nakrycia głowy - taki wałeczek podtrzymujący chustkę. Podobają mi się wszelkiego rodzaju zawoje noszone na głowie, ale sama zupełnie nie umiem ich nosić :) U mnie zawsze lądują w okolicy szyi, bez względu na to czy taki był mój zamysł czy nie... Jednak ten nadgarstkowy wałeczek powinien trzymać się we właściwym miejscu.

2 komentarze:

  1. Cześć, tu Zussska z UHK Gallery :-)
    Żeby pobrać zzipowane pliki, wystarczy kliknąć na obrazek od freebie, wtedy otworzy Ci się strona z listą plików, które wchodzą w skład zipa. Po prawej stronie każdego elementu takiej listy masz trójkącik (rozwijane menu) i jedną z dwóch opcji jest "pobierz". Klikasz "pobierz" i ju.

    OdpowiedzUsuń