niedziela, 20 czerwca 2010

Serce do frywolitek (wzór Iris Niebach). Motyw #1

To frywolne serce wykonałam według wzoru Iris Niebach z nici Aida. Wprowadziłam małą modyfikację i w dolnej części wykonałam dodatkowe kółeczko, aby uzyskać kształt bardziej "zaostrzony". Takie małe serduszka, jak te środkowe, intrygowały mnie odkąd znalazłam wzór sercowej rozetki nr. 8 na stronie "BEETON'S BOOK OF NEEDLEWORK" Isabelli Beeton. Nie mogłam sama rozgryźć, jak się takie serduszka robi, bo na początku mojej frywolitkowej drogi angielskie opisy były dla mnie czarną magią. A i moje poznanie techniki było wówczas na tyle skromne, że sam obrazek niewiele mi mówił. Nareszcie poznałam sercowy sekret i bardzo mnie to cieszy. W końcu trzeba mieć serce do frywolitek, aby zajmować się takim wiązaniem supełków :)

5 komentarzy:

  1. piękne serce wyszło a i zaciekawiłaś mnie tymi wewnętrznymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Terrific! I had the same thought, but did not change the bottom of the heart. I like what you did there.
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna, oprócz serca to jeszcze potrzebne sa zgrabne paluszki :))

    OdpowiedzUsuń